Z důvodu epidemie Covid19 je možnost osobního odběru zboží dočasně zrušena. V důsledku zvýšené poptávky po produktech, jsme prozatímně pozastavili platby kartou. Pokud si i přesto přejete platit tímto způsobem, dejte nám vědět do poznámky v objednávce. Děkujeme za pochopení.

Obchodní referentka / referent v renomované společnosti

Plný úvazek, zkrácený úvazek, pracovní smlouva, jednosměnný  provoz, flexibilní pracovní doba.

Hledáte samostatnou, různorodou práci v oblasti obchodu, kde využijete Vaši znalost jazyků, organizační a komunikační schopnosti? Toto může být pozice právě pro Vás!

Co je hlavní obsah práce?

  • Insidesales (obchodní referentka, přijímání objednávek, jejich vyřizování a komunikace se zákazníky)
  • Zpracování cenových nabídek (kalkulace marží, vyžadování cen od dodavatelů, strategické úvahy o tvorbě cen a diskuze s Business development)
  • Vytváření dobré nálady ve firmě, možnost postoupit na pozici Office managera, ale protože jsme firma s velkým působením, činností co můžete dělat je hodně a rozhodně je práce různorodá a samostatná - viz.podrobnější popis

Co to ale znamená? Co musí člověk umět?

  • Komunikace plynulou angličtinou slovem i písmem, další jazyky vítány (polština nebo němčina by byly skvělé!)
  • Samostatnost a rychlost v jednání i učení dobrá znalost práce s počítačem odpovídající dnešní době (vědět co asi je Word a kde se zapíná počítač nestačí)
  • Pozitivní myšlení a proaktivní jednání (sedět na židli a čekat co dostanu za práci když kolegové neví kam dřív není to pravé...)


Podívejme se na to podrobněji:

  • Pracovní náplň zaevidování přijatých objednávek do informačního systému a zkontrolovat úplnost položek, obsahovou správnost
  • uvedení platných prodejních cen jednotlivých položek pro daného zákazníka
  • včasné a úplné potvrzení objednávky zákazníkovi
  • se zákazníkem dojednat způsob dopravy zakázky a její cenu
  • zajištění dopravy zboží včetně přípravy potřebných dokumentů
  • vystavení faktur s platebními podmínkami platnými pro danou firmu

Co za odvedenou práci nabízíme my?

  • jednosměnný provoz bez nutnosti přesčasů
  • pružná pracovní doba podle vaší potřeby
  • možnost práce na zkrácený úvazek
  • dvakrát ročně finanční bonus (příspěvek na dovolenou a na Vánoce)
  • stravenky
  • týden dovolené navíc
  • lze dosáhnout až na 35 dní placené dovolené v roce
  • bonus za stanovené firemní cíle formou 13 platu
  • motivaci zaměstnanců, kteří u nás pracují delší dobu
  • nápoje zdarma
  • ovocný bufet zdarma
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • hrazené telefonní hovory
  • malý přátelský kolektiv a příjemné, čisté pracovní prostředí
  • možnost vzdělávat se v oboru a postoupit na další pozici
  • práci ve společnosti, která patří mezi TOP dodavatele v rámci celé Evropy

Typ pracovního poměru: Plný úvazek, zkrácený úvazek, pracovní smlouva,  jednosměnný  provoz, flexibilní pracovní doba.

Pokud máte zájem o uvedenou pracovní pozici, zašlete nám Váš životopis, budeme Vás kontaktovat.

Kontaktní adresa:
Ing. Jan Kirchner
e-mail: kariera@deutsch.cz