Obchodní podpora pro PL

Obchodně-technický zástupce pro polský trh (nabízíme 30 000 až 50 000 Kč podle stupně zapracování, úvazku a obsahu práce).

Plný úvazek, pracovní smlouva.

Úkolem Outsidesales je nejen získávat nové zákazníky, ale také udržovat a rozvíjet spolupráci s těmi stávajícími. Jeho posláním je pomáhat zákazníkům svým partnerům realizovat jejich projekty za použití námi dodávaných služeb a výrobků.

Preferujete samostatnou, různorodou práci v oblasti obchodu, kde využijete svou znalost procesů, jazykůorganizační a komunikační schopnosti při spolupráci se svými kolegy? Nebojíte se rozhodovat a být svým kolegům a zákazníkům oporou?

Tato pozice může být právě pro Vás!

 Požadavky

výborná znalost jazyka území, na kterých Outsidesales působí, komunikativní znalost angličtiny
ochota cestovat, řidičský průkaz skupiny B
zběhlost v práci s běžnými kancelářskými aplikacemi na počítači
výborné komunikační schopnosti, radost z jednání se zákazníky
ochota a schopnost se neustále samostatně učit nové věci v našem oboru
porozumě technické a obchodní stránce dodávaného sortimentu a služeb
schopnost samostatné práce a sebeřízení

 

Pracovní náplň

aktivní hledání nových potenciálních zákazníků a starost o portfolio těch stávajících
budování dlouhodobých obchodních vztahů
samostatné vedení technických a obchodních jednání
udržování portfolia svých zákazníků v takovém stavu a množství, aby generovali stanovený obrat
je třeba mít dobrý přehled o svých zákaznících, jejich výrobním programu, jejich projektech, ekonomickém vývoji, ale také o vývoji vzájemného obchodu
rozdělení si svých zákazníků, a to podle jejich priorit, důležitosti, podle aktuálního stavu potenciálu získání nové zakázky; je třeba udržovat priority aktuální dle stavu zákazníka a projektů
udržování pravidelného styku se svými zákazníky, a to jak osobní, tak zprostředkovaný (písemný, telefonický…) podle stanovených priorit, je třeba jednat tak, aby s námi byli v kontaktu rádi a měli v nás a naše služby důvěru; cílem je, abychom byli první, na koho si vzpomenou, když potřebují pomoc s řešením nějakého úkolu
mít přesnou představu o stavu obchodních případů (projektů) svých zákazníků, udržovat ve firemním systému přesné informace o jednotlivých obchodních případech a tyto informace aktualizovat
pro své zákazníky zajistit obchodní podporu a zajistit nebo zprostředkovat technickou podporu
podílet se na vytváření nabídek a technických řešení pro zákazníky
pro své zákazníky působit jako hlavní kontaktní osoba při styku s naší firmou
aktivní rozvíjení nových projektů u svých zákazníků
u zákazníků působit tak, aby se zvyšoval obrat obchodu (získávání nových objednávek a poptávek)
na základě své práce přicházet s náměty na vylepšení naší práce, rozšíření sortimentu a služeb, vše se záměrem lépe vyhovět našim zákazníkům a zvýšit obrat a ziskovost naší společnosti
důležité zjištěné informace zapisovat do firemního informačního systému ABRA, psát záznamy z jednání, plánovat své aktivity ve firemním systému Redmine, v tomto sytému také každodenně vykazovat svůj pracovní čas
v případě nutnosti zajistit vzájemnou zastupitelnost

 

Co za odvedenou práci nabízíme my?

stravenky
týden dovolené navíc
lze dosáhnout až na 35 dní placené dovolené v roce
bonus za stanovené firemní cíle formou 13. platu
motivaci zaměstnanců, kteří u nás pracují delší dobu
nápoje zdarma
ovocný bufet zdarma
příspěvek na penzijní připojištění
hrazené telefonní hovory
malý přátelský kolektiv a příjemné, čisté pracovní prostředí
možnost vzdělávat se v oboru a postoupit na další pozici
práci ve společnosti, která patří mezi TOP dodavatele v rámci celé Evropy

 

Typ pracovního poměru: plný úvazek, pracovní smlouva, jednosměnný provoz

Pokud máte zájem o uvedenou pracovní pozici, zašlete nám svůj životopis, budeme Vás kontaktovat.

Kontaktní adresa:
Ing. Jan Kirchner
e-mail: kariera@deutsch.cz

 logo_Imcon_electronics