Obchodní referentka / referent v renomované společnosti

Popis pracovního místa 

Hledáte práci, která je samostatná, pestrá a zaměřená na obchod? Chcete uplatnit své znalosti procesů, jazykové dovednosti, organizační a komunikační schopnosti při spolupráci s kolegy? Nebojíte se přijímat rozhodnutí a být podporou pro tým i zákazníky?  
Pak je tato pozice přímo pro Vás!

 

Do našeho týmu hledáme kandidátku/kandidáta na pozici:  
Backoffice – Zpracování přijatých objednávek a tvorba cen.

Co bude náplní Vaší práce?  

- administrativní podpora obchodu (přijímání objednávek, jejich zpracování a komunikace se zákazníky)  
- tvorba cenových nabídek (kalkulace marží, vyžadování cen od dodavatelů, strategické úvahy o cenotvorbě a konzultace s oddělením Business Development)

Co k tomu potřebujete?

- komunikativní znalost angličtiny
- samostatnost, schopnost rychle se učit a efektivně jednat  
- dobrou znalost práce s počítačem na úrovni běžné kancelářské praxe  
- pozitivní přístup a proaktivní přístup k řešení úkolů (čekání na zadání práce není naším stylem)  

Poslání této pracovní pozice:

Obchodní referent/ka je klíčovou kontaktní osobou pro zákazníky při jejich nákupech. Na jeho/její práci závisí nejen spokojenost zákazníka s komunikací i dodávkami. Díky Vašemu úsilí zákazník získá pozitivní dojem z naší společnosti.  

Požadavky na uchazeče:  

- schopnost samostatné a zodpovědné práce
- zvládání více úkolů současně i pod časovým tlakem  
- výborné komunikační dovednosti
- schopnost nést odpovědnost za svěřené úkoly
- dobrá znalost angličtiny (písemná i ústní)

Pracovní náplň zahrnuje:  

- vytváření a kalkulace nabídek pro zákazníky
- evidence přijatých objednávek v informačním systému
- kontrola prodejních cen jednotlivých položek dle zákazníka
- včasné potvrzování objednávek zákazníkům
- dohodnutí způsobu dopravy objednávek
- zajištění přepravy zboží včetně přípravy potřebné dokumentace
- vystavování faktur s odpovídajícími platebními podmínkami
- účast na videokonferencích se zákazníky (obhajoba dodacích termínů)

 

Co Vám nabízíme my? 
- příspěvek na stravování 
- týden dovolené navíc (možnost dosáhnout až 35 dní placené dovolené ročně)
- bonus za obrat ve formě 13. platu 
- jednosměnný provoz bez přesčasů
- pružnou pracovní dobu
- motivaci a výhody pro zaměstnance s dlouholetou praxí
- nápoje a ovoce zdarma
- příspěvek na penzijní připojištění
- hrazené telefonní hovory
- možnost dalšího vzdělávání v oboru
- přátelský kolektiv a čisté pracovní prostředí
- možnost kariérního postupu
- stabilní zázemí společnosti s třicetiletou historií, která patří mezi TOP dodavatele v Evropě

Pokud hledáte práci, která je více než jen běžná administrativa, a chcete se podílet na budování spokojenosti našich zákazníků, neváhejte se přihlásit! Těšíme se na Vaše odpovědi.

 

 

Kontaktní adresa:
Ing. Jan Kirchner
e-mail: kariera@deutsch.cz

logo_Imcon_electronics