Obchodně-technický zástupce pro polský trh (nabízíme 30 000 až 50 000 Kč podle stupně zapracování, úvazku a obsahu práce).
Plný úvazek, pracovní smlouva.
Úkolem Outsidesales je nejen získávat nové zákazníky, ale také udržovat a rozvíjet spolupráci s těmi stávajícími. Jeho posláním je pomáhat zákazníkům – svým partnerům – realizovat jejich projekty za použití námi dodávaných služeb a výrobků.
Preferujete samostatnou, různorodou práci v oblasti obchodu, kde využijete svou znalost procesů, jazyků a organizační a komunikační schopnosti při spolupráci se svými kolegy? Nebojíte se rozhodovat a být svým kolegům a zákazníkům oporou?
Tato pozice může být právě pro Vás!
Požadavky
• výborná znalost jazyka území, na kterých Outsidesales působí, komunikativní znalost angličtiny
• ochota cestovat, řidičský průkaz skupiny B
• zběhlost v práci s běžnými kancelářskými aplikacemi na počítači
• výborné komunikační schopnosti, radost z jednání se zákazníky
• ochota a schopnost se neustále samostatně učit nové věci v našem oboru
• porozumění technické a obchodní stránce dodávaného sortimentu a služeb
• schopnost samostatné práce a sebeřízení
Pracovní náplň
• aktivní hledání nových potenciálních zákazníků a starost o portfolio těch stávajících
• budování dlouhodobých obchodních vztahů
• samostatné vedení technických a obchodních jednání
• udržování portfolia svých zákazníků v takovém stavu a množství, aby generovali stanovený obrat
• je třeba mít dobrý přehled o svých zákaznících, jejich výrobním programu, jejich projektech, ekonomickém vývoji, ale také o vývoji vzájemného obchodu
• rozdělení si svých zákazníků, a to podle jejich priorit, důležitosti, podle aktuálního stavu potenciálu získání nové zakázky; je třeba udržovat priority aktuální dle stavu zákazníka a projektů
• udržování pravidelného styku se svými zákazníky, a to jak osobní, tak zprostředkovaný (písemný, telefonický…) podle stanovených priorit, je třeba jednat tak, aby s námi byli v kontaktu rádi a měli v nás a naše služby důvěru; cílem je, abychom byli první, na koho si vzpomenou, když potřebují pomoc s řešením nějakého úkolu
• mít přesnou představu o stavu obchodních případů (projektů) svých zákazníků, udržovat ve firemním systému přesné informace o jednotlivých obchodních případech a tyto informace aktualizovat
• pro své zákazníky zajistit obchodní podporu a zajistit nebo zprostředkovat technickou podporu
• podílet se na vytváření nabídek a technických řešení pro zákazníky
• pro své zákazníky působit jako hlavní kontaktní osoba při styku s naší firmou
• aktivní rozvíjení nových projektů u svých zákazníků
• u zákazníků působit tak, aby se zvyšoval obrat obchodu (získávání nových objednávek a poptávek)
• na základě své práce přicházet s náměty na vylepšení naší práce, rozšíření sortimentu a služeb, vše se záměrem lépe vyhovět našim zákazníkům a zvýšit obrat a ziskovost naší společnosti
• důležité zjištěné informace zapisovat do firemního informačního systému ABRA, psát záznamy z jednání, plánovat své aktivity ve firemním systému Redmine, v tomto sytému také každodenně vykazovat svůj pracovní čas
• v případě nutnosti zajistit vzájemnou zastupitelnost
Co za odvedenou práci nabízíme my?
• stravenky
• týden dovolené navíc
• lze dosáhnout až na 35 dní placené dovolené v roce
• bonus za stanovené firemní cíle formou 13. platu
• motivaci zaměstnanců, kteří u nás pracují delší dobu
• nápoje zdarma
• ovocný bufet zdarma
• příspěvek na penzijní připojištění
• hrazené telefonní hovory
• malý přátelský kolektiv a příjemné, čisté pracovní prostředí
• možnost vzdělávat se v oboru a postoupit na další pozici
• práci ve společnosti, která patří mezi TOP dodavatele v rámci celé Evropy
Typ pracovního poměru: plný úvazek, pracovní smlouva, jednosměnný provoz
Pokud máte zájem o uvedenou pracovní pozici, zašlete nám svůj životopis, budeme Vás kontaktovat.
Kontaktní adresa:
Ing. Jan Kirchner
e-mail: kariera@deutsch.cz